maandag 30 januari 2012

Bij Sneeuw hoort Kerst

Wanneer het sneeuwt, denk ik aan kerst. Helaas was de afgelopen kerst niet wit, maar nu zijn de eerste vlokjes toch nog naar beneden gekomen! En dat levert mooie plaatjes op:


Voor de kerst in 2010 had ik een kussenhoes gemaakt. Omdat de kerst voorbij was toen ik met dit blog begon, wilde ik deze niet meer laten zien en bewaren voor volgend jaar. Maar nu het er buiten zo gezellig wit uit ziet, laat ik hem toch nog even zien! Al is kerst alweer ruim een maand geleden..



En afgelopen kerst, kreeg het kerstkussen er een vriendje bij. Een tweede kussen voor met kerst, met een kerstboom! Nu liggen ze gezellig met z'n tweetjes in de kast. Ze wachten tot ze er weer uit mogen, om komende kerst de bank te versieren en ons lekker warm te houden tijdens de kerstdagen. En wie weet, misschien krijgen ze er dit jaar nog een vriendje bij!


6 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk Anne! Hier ligt nog geen sneeuw dus ik geniet van jouw mooie foto. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kussens.
    Hiet ook wat sneeuw, maar vooral glad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief die kussentjes, schattig! Hier een heeeeel klein dun laagje poedersneeuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kussens ... kun je toch gerust even showen ... ook in je huis ...
    Ik herken een stofje in je driehoekjes van mijn vingerhoedjes van Supergoof ...
    Zal die nog te krijgen zijn ? of heb je de stofjes ook al wat langer ...
    Is het stofje bij je bovenste foto de 2e rij van boven en 2e van links, Haha
    of 4e van boven (links)eerste rij (weet je om welk stofje het nu gaat ...
    En 3e van onderste rij ...
    Ik vond het al zo'n speciaal zacht stofje ....
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Simone,
      Ik denk dat je het rode stofje bedoelt met de beige kerstboompjes? Hij zit ook in de rand van het kerstboom-kussen. Ik heb nog maar een paar restjes over helaas..
      Volgens mij heb ik hem een jaar of twee geleden bij quilt-it & Dotty gehaald. Dat was de eerste keer dat ik 'echte' quilt-stoffen kocht. Ik weet eigenlijk ook niet van welke serie de stof is..
      Groetjes!

      Verwijderen
    2. Bedankt hoor ! Zou best kunnen dat het stofje bij quilt it & Dotty vandaan komt ...
      Kan het hopelijk vragen in Vijfhuizen dit weekend (als het weer het toelaat ...)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...