woensdag 25 januari 2012

Men Neme...


... twee bananen, sinaasappelsap en yoghurt.


Banaan in stukjes. 


Wat sinaasappelsap en een scheut yoghurt erbij. 


Staafmixer erdoor.


Overgieten in een leuk glas.


En studeren maar!


Deze 'bananen-shake' drink ik altijd tijdens het studeren. Gezonde vitaminen, en nog lekker ook!
Met twee bananen maak je twee volle glazen. 

En voor de echte snoepkonten, die zich niet druk maken om dikke billen (zoals mijn Zusje): met roomijs! (in plaats van yoghurt)

3 opmerkingen:

  1. Hhhhhmmm lekker, met of zonder ijs !
    Succes met de studie. Waar ben je mee bezig ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik studeer Pedagogische Wetenschappen, aan de Radboud Universiteit in Nijmegen! Dit tentamen is voor het vak Psychodiagnostiek.

      Verwijderen
  2. uhm nee niet echt mijn smakie! gelukkig mogen smaken verschillen toch. De smaak van je quilts vind ik dan weer super ha ha. Succes met de studie
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...