zaterdag 21 januari 2012

Tussendoor

Tijdens de tentamenperiode heb ik overal zin in behalve in het leren. Dat is heel erg jammer, want het leren is nou eenmaal iets dat echt moet gebeuren (moet er niet aan denken om er nog een jaar langer over te doen, of om een studieschuld (of belachelijke boete) te krijgen). 

Daarom pakte ik gisteravond al m'n restjes stof van boven en ging beneden aan de keukentafel zitten. 
Ik begon te tekenen en ik had al snel een kleine cupcake op papier (nou ja, klein.. ik zou  hem niet op kunnen hoor! Al zat er nog zoveel lekkere chocolade overheen).



Ik zocht tussen m'n restjes vrolijke stofjes uit en trok de cupcake over.


Ik reeg alle stukjes op een wit lapje vast.


En na het appliqueren was dit het resultaat: een gezellige cupcake en een heleboel rommel.


Ik heb er nog willekeurig wat lapjes aan vast gemaakt en heb het een beetje met de naaimachine gequilt. Machinaal quilten kan ik niet echt, maar het scheelt wel een hoop tijd (en ik wist dat ik nog lang moest opruimen voordat ik naar bed kon.. ). 



Nu nog verzinnen wat het eigenlijk is of wordt .. 

3 opmerkingen:

  1. Mooi en "lekker" ... ;0) projectje heb je verzonnen !
    Als je ook zo goed en snel kunt leren komt het met je studie ook goed !
    (Kom ook nog kijken wat je cupcake uiteindelijk gaat worden hoor :o)...

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke en gezellige blog heb jij! Complimenten, en ook voor je prachtige quilts! Leuk, dat je mij gevonden heb, en ik jou! Kom zeker nog vaker rondkijken! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ken dat met tentamens.... haha

    Leuk die cupcake! Mn zusje is helemaal van de cupcakes dus dit is wel een leuk idee!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...