vrijdag 13 januari 2012

Zo'n leuk geboortekaartje ...


... kan natuurlijk niet zomaar in de kast verdwijnen!

Toen één van mijn oppasadressen er een nieuw baby'tje bij kreeg en ik het geboortekaartje zag, wist ik meteen wat ik voor een kraamcadeautje zou maken.

Ik had stofjes met precies dezelfde patroontjes liggen, dus ging ik aan de slag. Het enige vogeltje werd nagetekend. Stukjes stof werden geknipt en een kussenhoes werd geboren:




Omdat het snel af moest zijn, heb ik alles op de naaimachine gemaakt. Deze keer heb ik ook niets afgetekend op de stof (behalve het vogeltje natuurlijk).

De ouders en het broertje van Mies waren er erg blij mee!

12 opmerkingen:

  1. Het is erg leuk geworden, ook erg vrolijke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anne, wat een beeldje is dit geworden, heerlijke kleurtjes en super dat je het kaartje nagemaakt hebt, een kaartje gaat in het fotoalbum, dit kussentje is een zichtbaar blijvende herinnering aan een met zorg gekozen kaartje. Een cadeau om heel lang van te genieten!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      Ik vond het ook erg leuk toen ik tijdens het oppassen het kussen in de box zag liggen!

      Verwijderen
  3. OOOH Wat een liefie, en complimenten voor het kussen super gelukt, prachtih!!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Janet!
      Het kindje is ook zo'n schatje!

      Verwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! (en lief...)
    Net begonnen met je blog en nu al zo zulke leuke projectjes ...
    Ik ga je (ook) volgen hoor ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je me gaat volgen, bedankt!
    Het is wel even wennen hoor, dat bloggen. Maar ook erg leuk!
    Ik las altijd al wel verschillende blogs, maar zelf wat schrijven bevalt me ook erg goed. Gezellig ook, al die leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt.
    En de placemat, die je af hebt ziet er ook goed uit.
    De hoekjes, wat oefenen of op een andere manier.
    Heb je iemand bij de hand om advies te vragen ?
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastisch idee! En t ziet er echt superleuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg attent dit kado
    ik vind het prachtig
    ik wilde dat ik dat kon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...