dinsdag 21 februari 2012

Carnaval

Hier in het zuiden is het al een paar dagen carnaval. Ik gaf er nooit zo veel om, maar sinds een jaar of 3 vind ik het erg gezellig.
Het leukste van carnaval is de outfit die je uit mag zoeken. Er zijn hele winkels vol met rare pakken. Dit jaar wilde ik een echt sprookjes figuur worden en omdat de pakken in de winkels erg duur zijn (en vaak van hele slechte kwaliteit), besloot ik zelf wat te maken. 
Zien jullie wie we zijn?

In the south of the Netherlands, we celebrate Carnaval. I never really liked it, but for the last 3 years I have actually enjoyed it.
The best part of Carnaval is finding an outfit. There are lots of shops full of strange outfits. I wanted to become a fairytale figure this year. Because the outfits in te stores are quite expensive I dicided I could make my own.
Can you see who we are?




3 opmerkingen:

  1. Ja zeker zie ik het: Tinkerbell en Kapitein Haak!
    Heel erg goed gelukt!
    Leuk om te zien hoe jullie carnaval vieren, hier in het noorden hebben we dat niet zo.
    Nog veel plezier!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk, wat een prachtig stel zo bij elkaar! Knap dat je dit zelfgemaakt hebt! Nu lekker bijkomen zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tinkerbell & 'Hook ' ... lief en stoer :0)
    Heb meerdere versie's gezien van films (ook dankzij mijn 3 DS )
    Leuk hoor !
    Toch handig als je zoveel zelf kunt (maken)!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...