woensdag 29 februari 2012

Favorites Februari

Deze maand heb ik Flickr ontdekt. Heerlijk om daar naar al die mooie foto's te kijken.
Het leek me leuk om elke maand mijn favorieten met jullie te delen.


1. little granny, 2. Bright and Cheery Bird, 3. Kaleidoscope Quilt, 4. pillow, 5. baby quilt finished, 6. hometown quilt complete, 7. Valentines Mini quilt, 8. Pink and orange baby quilt, 9. Whirligigs and Rockets, 10. diamond quilt top, 11. something fun, 12. Coin Quilt, 13. SuperGirl's Finished Top, 14. Pop Flower Quilt, 15. Warm Cool Quilt Along - Finished, 16. It's Finished!!


4 opmerkingen:

  1. Leuk he, om zo inspiratie op te doen! En weet je al, wat het gaat worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto collage!

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit soort plaatjes zie wil ik altijd meteen aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there, everything is going well here and ofcourse every one is sharing facts,
    that's truly excellent, keep up writing.

    my homepage :: private jet charter uk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...