donderdag 23 februari 2012

Handwerkbeurs

Net als veel andere bloggers, ben ik vorige week ook naar de handwerkbeurs geweest. Het was een hele treinreis, maar ik ben erg blij dat ik ben geweest, want ik kwam met erg leuke dingen thuis.

Last week, I've been to the 'handwerkbeurs'. It was a long journey, but I found some great stuff. 


De laatste tijd ben ik weer met breien begonnen. Bij ons in de buurt verkopen ze eigenlijk alleen maar saaie kleuren (bruin/grijs/zwart/wit) wol, daarom bracht ik twee vrolijke kleurtjes mee! 

I'm back to knitting. In my neighborhood there isn't really a great knitting-store, so I bought these two lovely pink colors. 


Ook nam ik gecoat katoen mee. Dit zou waterbestendig moeten zijn. Ik heb er al een leuk ideetje voor, maar dat moet nog even wachten..

I also brought coated cotton. It should be waterproof. I already have a little idea of what to do with them, but it has to wait just a little longer. 


En deze FQ's mochten mee naar huis. De schaapjes in het midden vond ik zo schattig! Ik ben ook al wel toe aan de lente..

Ook mijn moeder is goed geslaagd. Ze heeft stofjes gekocht om een theemuts te maken. Dit is de eerste keer dat ze iets maakt met patchwork, dus ze vind het geloof ik erg spannend. Ze wil alles ook heel erg precies (technisch beroep, vandaar), dus het zal nog wel heel lang duren voordat ze hem af heeft. 

Carnaval is erg gezellig geweest! Helaas ben ik er wel verkouden van geworden en dat is altijd jammer in de vakantie. 
Maar niet getreurd! Ik ga de lapjes wassen, mooi ophangen om te drogen en dan strijken en netjes opvouwen (ik heb er nu al zin in!).


These FQ's also came home with me. I thought that those sheep in the middle were so adorable! I'm really longing to spring.. 


My mom also found what she was looking for. She is going to make a tea cozy. It is the first time ever that she is going to try patchwork, so she is very exited. She wants to do everything the right way, so it might take a long time for her to finish her project. 


'Carnaval' was lots of fun! Unfortunately, I got a cold and that is never fun during vacation.. 
But don't worry! I'm going to wash, dry, iron, fold and enjoy all my new fabric!





4 opmerkingen:

  1. Leuke en mooie aankopen heb je gedaan.
    Wat ga je breien van de wol. ?
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik er sokken van gaan maken,
      maar ik weet het nog niet zeker..
      Eigenlijk brei ik altijd sokken,
      misschien moet ik een keer wat anders proberen, maar dat durf ik nog niet zo goed..

      Verwijderen
  2. Heel leuk dat je zo geslaagd bent, heerlijk vooruitzicht om al dat 'lekkers' in huis te hebben en dan bij voorbaat al te genieten van wat je er van zou willen gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie 'buit' heb je uit zwolle meegenomen! kun je weer heerlijk aan de slag. Leuk dat je mams mee gaat doen met patchworken voor ze het weet raakt ze besmet en waarschuw haar maar dat er geen antibioticum is dat er tegen werkt ha ha
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...