donderdag 16 februari 2012

Saaie Vestjes

Ik draag graag vestjes en ik heb er ook heel veel. Een dikke, een dunne, een lange, een blauwe, nog een blauwe, en nóg een blauwe. Nog een paar zwarte en een witte..
Toen ik die witte kocht, vond ik hem toch wel een beetje saai. Daarom bedacht ik daar wat op. In de schoolagenda van een klasgenootje vond ik mooie rozen en die heb ik op mijn vestje geborduurd.

I like to wear vests and I have a lot of them. Thick, thin, long, blue, black, white etc. 
When I bought this white vest, I thought it was a bit dull. So I figured I could pimp it! I found this cute picture of roses in one of my classmates agenda and I embroidered them on my little white vest. 


Het vestje draag ik nu nog steeds heel graag (hij heeft wel een klein vlekje dat er niet meer uit wil, maar dit vestje kan ik toch niet zomaar weg doen!).

I still realy like to wear this vest (it has a stain on it that won't go away, but I still want to keep it forever)


Morgen ga ik met mijn Lieve Moeder naar de handwerkbeurs in Zwolle. Dat is wel een eindje met de trein, maar studentes reizen gratis en moeders van studentes krijgen korting! :) Gaan jullie ook?

Tomorrow I'm going to the 'handwerkbeurs' with my Dear Mom. It's a long train ride, but students can travel for free and moms of students get discount! :)




8 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan zeg, nu is het absoluut geen saai vestje meer! Leuk hoor!!!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk...dat vestje!! Wat betreft de vestjestic ;)...mijn oudste dochter heeft dat idd ook! Ik ga zaterdag naar Zwolle, leuk! Veel plezier!!Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vestje geworden, en mooi gedaan hoor.
    Ik ga Zaterdag met dochter naar Zwolle.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die roos op je vestje.
    Nee, ik ga niet naar Zwolle, ik mag met mijn kleindochter naar carnaval op haar school.
    Alleen wegbrengen en even kijken.
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat knap gedaan! Alsof het uit de winkel komt, zo mooi en fijntjes geborduurd! Niet wegdoen hoor, heb je wel eens Oxi geprobeerd? Daar heb ik al heel wat vlekken mee weggekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk vestje inderdaad niet weg doen zou zonde zijn en ach zon klein vlekje.... Ben ook niet zon vlekkenwonder verwijderaar groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi oplossing voor een 'saai'vestje logisch dat je het nu graag draagt. Ik ben vrijdag ook naar zwolle geweest en heb daar heerlijk lopen dwalen en snuffelen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, so sad about the stain, but the embroidery is so pretty and jazzes up your little vest so nicely.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...