vrijdag 23 maart 2012

Lente

Komen jullie mee? Dan gaan we de tuin in. Het is daar zo fijn in de lente.


Vlinder

Donderdag zag ik de eerste vlinder van dit jaar!

Hommel

En een hommeltje.

Konijnen

De konijnen liggen heerlijk te genieten. 'Sneeuwwitje' wil niet graag in de zon. Misschien denkt ze nog dat ze van sneeuw is en is ze bang dat ze zal smelten.

DSC03819

'Heb je iets lekkers voor me meegenomen?'

DSC03868

Voor het eerst in een lange tijd weer met een t-shirtje naar buiten. Heerlijk dat zonnetje!

Hardlopen

Sinds een tijdje ben ik ook weer begonnen met hardlopen.
(erg hè, die witte benen!)

Vandaag was het - eindelijk - de eerste dag dit jaar dat ik 'met zonder' jas in de ochtend naar mijn bijbaantje fietste.

Pauze

Ik kon zelfs lekker buiten in het zonnetje pauze houden.

Paardenbloem

En zag daar de eerste paardenbloem met een klein bijtje.

Bloemen

Een fijn zonnig weekend allemaal!




3 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat als je zonder jas lekker op de fiets kunt, of fijn buiten kunt zitten.
    Toen ik vorige week kleindochter van 4,5 uit school ging halen , zei ze :" Oma, we mochten in de kleren buiten spelen " Oftewel, ze hoefden geen jas aan.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke lentepost, dit is volop genieten!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...