maandag 21 mei 2012

Gevonden en Gezocht (Found and Wanted)

Dit vond ik.
Een deken van oranje gehaakte Granny Squares.

I found this. 
An orange Granny Squares blanket.

gehaakt oranje 2

Ik denk dat ik hem 4 jaar geleden haakte. De draadjes zijn nog niet weg gewerkt.

I think I made it four years ago. There are still loose threads that need to be weaved in. 

oranje gehaakt


Er zijn ook nog een aantal Granny Squares die nog aan de rest van de deken vast moeten worden gemaakt.

There are also some Granny Squares that I still need to attach to the blanket. 

gehaakt oranje 3

Hij heeft ongeveer de grootte van een (grote) baby deken.

It is about the size of a (big) baby blanket. 

gehaakt oranje 1

En dit zoek ik.
Dingen die ik met dit dekentje kan doen!
Ik moet bekennen dat het niet (meer) mijn smaak is.
Vriendlief en ik willen hem niet bewaren..

Dus als jullie leuke ideeën hebben, hoor ik ze heel erg graag!


And this is what I am looking for:
Things to do with this orange blanket!
I have to confess that it isn’t really my taste (anymore). 
My dear boyfriend and I don’t want to keep it. 


So.. If you have any ideas what I should do with this blanket, I would love to hear them!

5 opmerkingen:

  1. Niet wegdoen !! Gewoon lekker afmaken en dan over je tuinset heenhangen...als decoratie of als plaid voor de frisse uurtjes. Hij staat zo vrolijk in je tuin ! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij staat inderdaad wel erg gezellig in de tuin. Helaas is het niet mijn tuin, maar die van mijn ouders!

      Verwijderen
  2. Hij is wel erg leuk hoor, zoiets zou ik ook nog wel eens willen maken Uhmm....alsof ik al niet genoeg te doen heb met mijn quilts.
    Ik zou hem ook niet weg doen misschien vind je hem na een tijdje wel weer mooi en heb je er spijt van.
    Of misschien voor je ouders.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij staat heel vrolijk in je ouders ... tuin !
    En met het pompoentje en de kleuren van de Granny's zelf echt een Haloween sfeertje ook ...
    Enne ... oranje en voetbal ...

    Niet wegdoen hoor ... je hebt hem ook heel mooi gehaakt !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi
    ik zou hem ook bewaren. al zijn de kleuren niet helemaal mijn smaak
    je kunt hem ook weggeven aan iemand die hem heeeeeeeeeeeeeel mooi vind
    of als kraamcadeautje Of weggeven aan een goed doel!! die zijn er genoeg

    groeten chris

    www.chriscreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...