vrijdag 25 mei 2012

Woossh

Laatst ging ik nogal los.. ik kocht een heleboel stoffen. Echt, een he-le-boel. Hier in huis vinden ze dat niet normaal, maar dat maakt mij niet uit. Ik kan nooit genoeg stoffen hebben! Echt, nooit.


The other day I went berserk and bought a lot of fabric. Seriously, a LOT of fabric. They – the people who live with me – think that I have lost my mind, but I don’t care. I can never have enough fabric. Honestly, never-ever. 


Fabric

Alle stoffen gaan in de was. Deze keer paste het niet in één keer in de wasmachine. Of in twee keer. Ik had drie wasjes nodig (ja, zoveel stof was het!).

I always wash all the fabric that I buy. This time, I couldn’t fit all the fabric in the washing machine. I split the fabric pile in half, but it still couldn’t fit in. I needed to make three piles of fabric and wash them separately. I know, I bought a LOT of fabric.. 

Washing Fabric

Woossh Woossh, daar draait de wasmachine.

Woossh Woossh, there goes the washing machine

Washing

9 opmerkingen:

  1. Anne, heel goed dat je erover blogt! Super dat jezo wel stof gekocht hebt, daar kun je nooit genoeg van hebben! Lekkere kleurtjes ook. Heb je al een plan of is het dood gewoon voor 'de heb'? Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaan minstens 4 quilts worden.
    Ik was alleen stoffen die voor babyquilts gebruikt worden.
    Ongewassen werkt fijner en de glans blijft beter op de stof !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt echt nooit genoeg stof, gewoon blijven aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, al die mooie stofjes.
    En als het gewassen is, krimpt het later vast niet meer.
    Heb je al ideetjs wat je gaat maken.
    Prettige Pinksterdagen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a funny post Anne, there is never too much fabric!!! You did buy some lovely fabric and I love the photos of your washing machine working hard! Have a lovely weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke zeg!! Klopt hoor, van stof kun nooit genoeg kan hebben! Al heb ik toch eventjes geleden heel veel opgeruimd, stof die al jaaaaren lag te verstoffen ;)! Waarvan ik altijd precies wist wat ik er van zou kunnen maken, maar nooit deed.. En waar ik uiteindelijk van besloot, dat het er toch nooit van zou komen, en er beter iemand anders blij mee kon maken! De handwerkjuf op school dus, en dat was ook zo! (Om eerlijk te zijn heb ik nog wel een keer een lapje terug gehaald, maar dat vond ze niet erg ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anne! Tilda mania here we go! I have found a buddy in crime! :D And a fabricoholic. This is great. Lets go crazy!!! That IS a lot of POPPING FREEKING GREAT fabric you have purchased. I never wash my fabric before use... Always think they look so nice and crisp when they arrive... No bleeding reds yet... Fingers cross. Have fun! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stofjes zo heerlijk vrolijk! Je hebt gelijk hoor, van stof kun je nooit teveel hebben!
    Ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken,..maar dat zien we hier vast wel voorbij komen :-)

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha wat leuk je stofjes rolle bollend in de wasmachine. Ze zijn trouwens leuuuuuuk!
    Nou ik wacht af!! Zie met je stofjes al de nodige leuke tasjes etc voorbij komen! groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...