woensdag 20 juni 2012

Baby sokjes, tweede poging.

Ik ben er nog eens aan begonnen: baby sokjes breien. De vorige keer ging het niet hoe ik het wilde, ze waren veel te groot! Dankzij al jullie goede tips, is het deze keer goed gelukt. Ik vond een patroon op Wolhalla, ze hebben ook een handige maattabel voor sokken.

I tried it again: knitting baby socks. The last time I made them, they were way too big for a little baby. This time, they turned out great, thanks to all of your tips! I found a pattern at Wolhalla, they also have a handy size chart for socks.

Babysokjes licht blauw 1


Ik vind ze zo schattig!

They look so cute!

Babysokjes licht blauw

7 opmerkingen:

  1. Haha :o)) erg lief !
    Ze lijken ook wel stoer zo aan de lijn ... t is dat de knijpers de maat aan geven ... ze zijn nu echt klein ;o))
    Knap hoor ... zelf heb ik t eigenlijk nooit geprobeerd 9alleen truien en sjaals),
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n schatjes!!! Knap hoor! Ik begin er niet aan ... heb daar een zus voor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel leuk uit.
    Baby sokjes heb ik ooit gehaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat zijn ze leuk Anne!!! ik heb ook pas kleine sokjes gebreid maar ik vind deze met het patroontje nóg leuker! welk patroontje is het als ik vragen mag? leuk zo op de foto aan de lijn! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Petra!
      Het patroon komt van Wolhalla.

      Verwijderen
  5. Wat leuk en ze hangen zo mooi aan het lijntje op de eerste foto. Het blijft schattig he.

    Fijne dag,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Complimenten hoor, ze zien er geweldig uit!! Zo lief en zacht, en toch stoer..!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...